Succesverhaal

XIS verbond fans met hun Coca-Cola flesje.

Coca-Cola (CCEP) wilde iets leuks doen voor de zomer: mensen de kans geven om hun eigen Coca-Cola flesje te maken, met hun naam erop. Maar natuurlijk niet zomaar - eerst moesten ze een ommetje maken langs de lokale horeca. Win-win: iets cools voor de fans én meer volk bij cafés, frituren en broodjeszaken.

Wat was het plan?

Simpel:

  • Je ziet de actie op social media.

  • Je klikt door naar een speciale campagnepagina.

  • Daar zoek je op je gemeente of stad.

  • Je krijgt een kaart te zien met alle deelnemende horecazaken in jouw buurt.

  • Je gaat langs, bestelt een Coca-Cola menu of twee drankjes.

  • Je krijgt een voucher van de uitbater.

  • Die vul je in op het Coca-Cola portaal en voilà: jouw gepersonaliseerde flesje komt eraan!

Wat deden wij?

Wij bouwden die campagnepagina. Maar niet zomaar eentje.

Wij zorgden voor:

  • Een frisse, gebruiksvriendelijke pagina die mobiel perfect werkt.

  • Een Google Maps-integratie waarmee je makkelijk op gemeente kunt zoeken.

  • Een overzichtelijke flow, zodat bezoekers meteen snappen wat ze moeten doen.

  • Een fijne ervaring die werkt op elk toestel – van smartphone tot desktop.

De hele actie werd gedeeld via social media, en dankzij onze technologie konden mensen snel vinden waar ze heen moesten.

Het resultaat?

  • Veel mensen vonden de weg naar hun lokale frituur op café.

  • Horecazaken waren blij met de extra bezoeken.

  • Coca-Cola-fans kregen hun eigen flesje, helemaal gepersonaliseerd.

  • En wij? We zorgden dat alles vlot liep op de achtergrond.

Kort gezegd?

XIS maakte de digitale schakel tussen Coca-Cola, de horeca en de consument. Zonder poespas, mét resultaat.

Jouw nieuw project.

Wij zorgen voor creatieve campagnes die echt werken
Persoonlijke foto Tom
×

Gratis marketing scan.

Test