Gratis marketing scan.
Test
Wat als je de bus instapt en, nog voor je op je bestemming bent, als kans maakt op een prijs? Klinkt leuk, toch? Dat vonden Qbuzz en CRC-Online ook. Samen met ons bedachten en bouwden ze iets bijzonders: <het Qbuzz Reisrad - een digitaal rad van fortuin dat reizen nét even leuker maakt.
De uitdaging: meer betrokkenheid, maar dan op z’n Qbuzz’
Qbuzz wilde op een frisse manier contact maken met hun reizigers. Niet met standaard enquêtes of stoffige winacties, maar met iets verrassends en interactiefs. CRC-Online schakelde ons in om daar werk van te maken. Zij wisten: dit is precies ons speelveld.
Wat wij gebouwd hebben (en waarom het werkt)
Voor deze campagne ontwikkelden we bij XIS een volledig op maat gemaakte digitale spinwheel-ervaring. Mobielvriendelijk, helemaal in de Qbuzz-huisstijl, en ontworpen met één doel: reizigers op een leuke, laagdrempelige manier betrekken.
Waarom dit werkt? Omdat we slimme techniek koppelen aan sterke beleving
Test